Закрити всі вікна
Подiлитися екраном

Ярослав Футимський

CV

1987

народився в Понінці Хмельницької обл.

 

Живе і працює:

 

19872014

Понінка 

19872014

Полонне 

20052014

Львів

20062014

Київ 

20062014

Луцьк 

20072014

Мукачево 

20082014

Рівне 

20092014

Ужгород 

20102014

Житомир 

2014

Люблін 

 

Художні практики:

 

20012013

графіті і контекстні розписи 

20052014

графіка і ілюстрація 

20102014

перформанс 

20102014

предмети і інсталяція 

20122014

фотодокуметація 

 

Практика

Більшість творів художника носять перформативний характер й тісно повязані з його способом життя, місцями, де він буває та людьми, яких він зустрічає. У своїх практиках” (див. автобіографію) Футимський програє сценарії”, сконструйовані з мережі спогадів, теоретичних та житейських міркувань, практичних порад а-ля lifehacks та організації предметів у просторові композиції. Один з його тривалих проектів полягає у документуванні й описі історії квартирування молодих художників та їхніх друзів у Львові. Саме там, у низці сталих приміщень (одним з яких є галерея Detenpyla) протягом останніх десяти років було прожитомайже всі можливі комбінації цих тіл-і-просторів

2013
tour de Stas
перформанс (фотодокументація Марії Дідюк та Ярослава Футимського), Львів - Ужгород - Павшино

Подорож рендомним автомобільним транспортом та пішим ходом, розпочата зранку у Львові з ночівлею в Ужгороді і остаточним завершенням у Павшино (поруч з Мукачево). Жестове маркування простору під час переміщення, з ілюструванням обмежених потреб. Складнопояснювальне конструювання внутрішнього сентименталього ландшафту досягнутого через перфомативну форму.

 

Текст художника до проекту:

 

конструювання перерваних переміщень

це чітко 233 кілометри до Мукачево

це чітко 268 кілометрів з прорахунками

це чітко 268 кілометрів з практичними похибками

конструювання попутнього перерваного дня

картка навзаєм мовчання

картка назваєм відпочинку

хмарність з похідними розпорошуюча до початку гірських утворень

світло розмиваюче на горі перевалу

вечір у спину втомлених подорожніх

дощ у місті приймаючому бігунів з фальстартом

тур де ти

Стас Т.

2013
болотиста місцевість на відстані 4 км від дому
об'єкти / інсталяція
2014
рівнонаповненість. рівнозначність (* можливі і неможливі прогулянки поруч)
перформанс (фотодокументація Олексія Салманова), Київ

Текст художника до проекту:

 

це з самого початку наративні прогулянки з текстовим описом.

це швидше поетична практика з поліжестовим наповненням і мультипредметними об"єктами.

більшість описових текстів апелюють до особистих асиміляційних процесів.

більшість жестів - ілюстрування внутрішніх питань про рівність і рівнозначність.

відсутня свідома робота з пластикою. лише буденне переміщення у визначеному медійному просторі.

відсутня ієрархія між текстовою складовою, жестами, предметами, тілом і локацією.

рівнонаповненість. рівнозначність*

 

*можливі і неможливі прогулянки поруч.

 

переферія тут розчинена. ми на досяжній відстані

трохи осторонь середмістя постімперської метрополії.

тут не потрібно знімати бруківку щоб побачити пляж.

ми - пляж. нанесений водою пісок - пляж. 

тут варто капітулювати.

рівнозначність принесена сюди популярною культурою

С.С. Сatch = ZZ Top.

тут вільно дихається

але вода тут мильного кольору

тут вільно ходиться 

але повітря тут таке ж як і ззовні.і.

це ще одна програна війна часів внутрішньої міграції.

Либідь завжди дорівнює Полтва.

переселення (тимчасове) настільне перетворення (перевтілення).

ще раз про Еву Зажицьку та про право на капітуляцію

ще раз про Стаса Туріну та практики перенесення.

одиничний зовнішньоперфомативний контакт. ми на досяжній відстані

коли закінчується шлях між мостами.

присядь при вході під міст.т. бетон + річка = бетон + річка.

2014
в обхід північною стороною. вище лінії незломних лишайників (спільно з Лолітою Теодорович)
перформанс (фотодокументація Діани Колчевської), Люблін